Cryteek

1°成员 常驻成都地区 欢迎一起愉快的玩耍



半年前我们相遇在鸳鸯楼

一切故事从这里开始!

这是献给她的第一首诗

Beautiful seasons, beautiful moments, good times.

美好的季节,美好的瞬间,美好的时光,

In the beautiful place,

在美丽的地方

When I met her eyes, I had to get caught.

一和她的目光相遇,我只好束手就擒。

I have tasted the taste of the first love.

我尝到了这第一次爱情的滋味。

It fell into a sweet and bitter net.

落进了痛苦又甜蜜的情网。

A sound sound from my atrium,

一个动听的声音从我的心房,

And the sigh, the tears, and the desire

.又是叹息,又是眼泪,又是渴望。

I glorify her with the best feelings.

我用最美好的感情把她颂扬,

I wrote such a beautiful poem.

我写下了这样美好的诗章。


Model: 女票

Photographer & Makeup Artist: @Cryteek

评论
热度(1)

© Cryteek | Powered by LOFTER